25-02 Atherton - Port Douglas 120 km

25 februari 2020 - Port Douglas, Australië

Onze rit naar Port Douglas verliep veel sneller dan wij verwacht hadden. Het was een prachtige rit maar zonder echte bezienswaardigheden onderweg. We dronken een heerlijke bak koffie bij the Coffee House in Mount Malloy en even verderop waren er nog 2 uitkijkpunten waar we zicht op de oceaan hadden. Dus rond 11.15 uur waren we al in Port Douglas bij de camping. We hebben de camper op z’n plek gezet en gingen lopend de stad in. Vlak achter onze camping ligt het bekende 4 mile beach maar dat gaan we morgen wel bekijken. Dit is de eerste grotere plaats die lopend makkelijk te bereiken is. We liepen een rondje en gingen lekker ergens lunchen, dronken een milkshake en namen een ijsje. Na nog wat inkopen te hebben gedaan lieten we ons een uur lang masseren. Hennie had een voetreflex massage en ik een full body. Het was een Balinese massage en het was heerlijk. We hebben besloten dat we vanavond in de stad lekker uitgebreid gaan eten. We  blijven hier minstens 2 nachten dus morgen hebben we hier nog een dag.    Groetjes uit Port Douglas.

1. Marjan:
    25 februari 2020
    Wat een heerlijkheid allemaal! Geniet er lekker van🙏🏻 Hier pet weer harde wind en regen regen, dus lekker van het mooie warme weer genieten! Groetjes Frans Marjan en🐾van Floris.