18-01 Singapore

18 januari 2020 - Singapore, Singapore

Vannacht heerlijk geslapen en vanmorgen hadden we weer een uitstekend ontbijt. Hierna zijn we met de hoho bus naar het startpunt gegaan. Daar hebben we de groene lijn genomen naar Sentosa. We zijn daar nog nooit geweest dus dat was een nieuwtje. Daar aangekomen bleek het een gigantisch pretpark te zijn waar alle toeristen en Aziaten naar toe gingen. Het is een mega Efteling en je kan het niet zo gek verzinnen of je kunt het daar meemaken en beleven. Er zit zelfs het Hard Rock Café. We hebben daar een flinke wandeling gemaakt. Na ongeveer 2 uurtjes zijn we met de bus teruggegaan.  We gingen toen met de rode lijn naar Chinatown. Daar hebben we eerst wat gegeten. Gewoon aan een tafeltje op straat. Het was heerlijk. Hierna zijn we naar de Buddha Tooth Relic Temple gegaan. Ze hebben daar een tand van Buddha maar je mag er niet fotograferen. Op andere plekken mocht dat wel en ondanks dat we er eerder waren geweest was het heel interessant. We kwamen er achter dat er veel meer te zien was dan we in het verleden gedaan hadden. Hierna besloten we terug richting hotel te gaan. Het was al 16.30 uur en we moeten om 18.00 uur uit checken. Op de kamer kwam ik er achter dat ik mijn hoed in de bus had laten liggen. Lekker stom een prijzig foutje. Ik koop in Australië wel een goedkope nieuwe. Straks gaan we natuurlijk weer naar de lounge en daarna met een taxi naar het vliegveld. Vanavond laat vliegen we naar Melbourne.  Het was een heel geslaagde dag en hebben we weer volop genoten.

1. Loes:
    18 januari 2020
    Goede reis weer naar Melbourne. Jullie genieten weer.
  2. Joke:
    18 januari 2020
    We gaan jullie volgen.....
    😘
  3. Jacco en Hennie:
    18 januari 2020
    Goed zo. Groetjes van ons.
  4. Greetje Wierenga:
    18 januari 2020
    Op naar de Aussies, het avontuur begint nu echt
  5. Jacco en Hennie:
    18 januari 2020
    Ja Gre we zijn er klaar voor.
  6. Marjan:
    19 januari 2020
    Veel plezier, en genieten in Australië🐨🦘