16-17 januari Vander Valk-Singapore

17 januari 2020 - Singapore, Singapore

Na weer een geweldig verblijf bij van der Valk Schiphol zijn we met de shuttle bus naar de luchthaven gegaan. Daar hebben we ontbeten. We hadden een McDonald breakfast. Lekker en een stuk goedkoper dan in het hotel. Rond 10.45 uur gingen we de lucht in. We hadden weer goede plaatsen. (Primium klasse) Het was ongeveer 12 uur vliegen en met het tijdsverschil gerekend waren we op 17-01 om 05.45 uur op Changi Airport. Daar vandaan zijn we met een busje naar het Concorde hotel gebracht. We hebben een upgrade op de kamer genomen hetgeen inhoudt dat we gratis drank, ontbijt, diner en alles uit de mini bar mogen nemen. Rond 07.00 uur waren we in het hotel en nadat we de spullen naar de kamer hadden gebracht zijn we eerst uitgebreid gaan ontbijten. Nu zijn we weer op de kamer en we gaan eerst een paar uurtjes slapen. Daarna gaan we de stad weer verkennen. Nou dat was even een update en wat we vandaag verder meemaken zal ik later posten.