12-02 Bundaberg - Agnes Waters

12 februari 2020 - Agnes Water, Australië

Vanmorgen vertrokken we met regen uit Bundaberg. Onderweg begon het steeds harder te regenen en hadden we last van overstromingen die over de weg gingen. Op sommige plaatsen had de auto er moeite mee om er doorheen te komen. Rond 12.00 uur waren we op de camping in Agnes Waters en het regende nog steeds. Om 12.30 uur werd het droog en brak de zon door. Momenteel is het nog steeds heerlijk weer. We zitten op een camping vlak aan het strand en de temperatuur is zalig. Vanmiddag heb ik me eerst een uur laten masseren door een oude hippie met een baard en vol tatoos en daarna zijn we naar het strand gegaan. Het water is warm en de golven zijn hoog. Er zit speciaal een bay watcher die de boel goed in de gaten houdt. Ook wordt er hier volop gesurft. Het is hier een stuk beter dan in Bundaberg wat temperatuur betreft niet zo benauwd en ongeveer 25 graden. Het is de bedoeling dat we morgen naar Rockhampton gaan en daar dan 2 dagen blijven. De stad staat bekend als de Beef Capital van Australië dus dat wordt voor mij heerlijke Eye Fillet eten. (Ossenhaas)    Niet zo heel veel te vertellen maar wel een fantastische dag.                                    Groetjes uit Agnes Waters.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl