25-03-2018 Kingman - Henderson.

25 maart 2018 - Henderson, Nevada, Verenigde Staten

We staan weer op de camping waar het voor ons allemaal begonnen is. Het is de hele dag  al prachtig weer. Vanmorgen zijn we rustig aan op pad gegaan omdat het niet zo'n lange rit was vandaag. Onderweg viel niet echt veel te beleven. Langs de snelweg zijn we even gestopt bij een gebouwtje met allemaal vlaggen. Bleek dat je daar buiten op een terrein kon schieten met verschillende automatische wapens. Nou dat zagen wij niet zitten dus na een sanitaire stop gingen we verder. We wilden de Hoover Dam nu vanaf de nieuwe brug bekijken. Toen we daar aankwamen stond er een file van ik weet niet hoe lang om naar de dam te gaan dus zijn we maar doorgereden. In Boulder City stopten we om het oude centrum te bekijken. Dat stelde niet echt veel voor. Het plaatsje is wel erg in trek bij motorrijders. Vlakbij moest een park liggen waar veel bighorn sheep voorkomen. Dat zal gerust maar wij hebben er geen een gezien. Toen maar door richting Henderson. (lees Las Vegas). Hier moeten wij morgen tussen 09.00 uur en 11.00 uur de camper weer inleveren. Onderweg was het vreselijk druk met tegemoetkomend verkeer. Niet normaal hoeveel er richting de Hoover Dam ging. Rond 14.00 uur waren wij op onze besproken camping. Het is een heel grote mooie camping en volgens mij staat hij helemaal vol. Eerst was gegeten bij Denny's en toen terug naar ons verblijf van de afgelopen 3 weken. Hennie heeft al één koffer ingepakt en de rest komt straks wel. We hebben een prachtige reis gehad en morgen nog een dagje Las Vegas erachteraan. Groetjes uit Henderson.

1. Marjan:
    26 maart 2018
    Ik wens jullie een prettige terug reis✈️💺👍🏻
  2. Trudy:
    26 maart 2018
    Leuk te hebben gelezen dat jullie het zo fijn hebben gehad. Ik wens jullie nog een mooie laatste dag/dagen. Goede reis terug. Zal de verhalen missen😉
  3. Will en Mieke:
    26 maart 2018
    Fijn dat we mee mochten liften
    Graag tot zien in....gewoon thuis!
    goede terugreis.
  4. Johanna:
    26 maart 2018
    Wat een prachtige reis hebben jullie gemaakt😊en bedankt dat wij dit mee mochten maken en zien.Veel plezier en L.V.en een goede vlucht terug.✈
  5. Sjoek:
    26 maart 2018
    Hoi Jacco enHenny wat weer een mooie vakantie verhalen van jullie. Erg beeldend geschreven. Hoop dat jullie nog even genieten van de warmte, hier even een andere temperatuur. Wens jullie een goede vlucht terug.
  6. Rineke:
    27 maart 2018
    Ja nog fijne laatste dagen en we zien jullie snel. Groeten uit Mexico.