23-03-2018 Page - Tusayan

23 maart 2018 - Tusayan, Arizona, Verenigde Staten

Vannacht regende en waaide het flink maar tegen de morgen was dat weer voorbij. Na het ontbijt gingen we rond 09.00 uur op pad naar de Grand Canyon. Het was bewolkt maar beslist niet koud. Onderweg zijn we in Cameron gestopt om te tanken en het stadje, nou ja gehucht, te bekijken. Rond 12.30 uur reden we het Grand Canyon National Park in. De zon was inmiddels weer flink gaan schijnen en de temperatuur was heerlijk. We hebben verschillende stops gemaakt om van de uitzichten te genieten. De foto’s geven weer hoe ruig en enorm weids het hier is al moet je het met eigen ogen zien om dat te geloven. We zijn bij het bezoekerscentrum gestopt samen met nog 10.000 andere bezoekers. De parkeerterreinen stonden bomvol maar we hadden mazzel en vonden een plek. Na een wandeling naar natuurlijk weer een uitzichtpunt zijn we naar onze besproken camping in Tusayan gereden. Deze plaats ligt vlak buiten het park. We hebben een mooie plek in de zon. We hebben even een rondje gelopen en hebben besloten dat we vanavond gaan eten bij: Yippee-ei-o steakhouse. Morgen gaan we naar Kingman over de route 66. Groetjes uit Tusayan.

1. Jeannette:
    24 maart 2018
    Prachtig! X
  2. Mar velzel:
    24 maart 2018
    Nou dat ziet er weer prachtig uit, en lekker aan de steaks Jac?