17-03-2018 Cornville

17 maart 2018 - Cornville, Arizona, Verenigde Staten

Vandaag hebben we eerst de panoramische route gereden die we ook genomen hadden toen we naar Sedona gingen. Vanwege onze haast om een camping te zoeken hebben we op die rit veel gemist. Dat bleek. Er zijn diverse uitzichtpunten op de prachtige rots massieven hier. We hebben een aantal stops gemaakt en natuurlijk foto's genomen. Vervolgens zijn we naar het Slide Rock State Park gegaan. We hadden niets aan onze jaarkaart want die is alleen geldig voor Nationale Parken. Dus gewoon netjes entree betalen. Dat was zeker de moeite waard. De foto's spreken voor zich. Wat een mooie natuur hebben ze hier. Hierna wilden we wat gaan eten in Sedona. Er waren er meer die zo dachten want ruim een kilometer voor het stadje stonden we al in de file. In Sedona was geen enkele parkeerplek te vinden. Het stikt er van de toeristen. Misschien heeft het te maken met het feit dat het vandaag St. Patricksday is.Als we morgen hier vandaan gaan proberen we het opnieuw. Op zondagmorgen rond 09.00 uur moet het lukken. Ook bezochten we vandaag het Red Rock State Park. Een State Park dus weer dokken. Ook weer een mooie ervaring. Het was vandaag weer erg mooi weer. De temperatuur is aan de lage kant maar de zon schijnt volop. Vandaag moesten we onze vorige plek omruilen voor een andere. We staan nu dichter bij de router en hebben in de camper internet. Dat is wel lekker. Zoals gezegd: de mifi werkt niet omdat ze hier een andere provider hebben. Wij zijn afhankelijk van AT&T. Het is de bedoeling dat we morgen naar Holbrook gaan. Hennie gaat dadelijk proberen om daar een camping via het internet te bespreken zodat we rustig aan kunnen doen en niet van die toestanden krijgen zoals een paar dagen geleden. Alles gaat hier oké en we gaan rustig aan naar het noorden. Best wel lekker een paar dagen op dezelfde camping. Groetjes uit Cornville.

1. Sjoek:
    18 maart 2018
    De was gedaan en het lijkt wel de dak van de wereld
  2. Rineke:
    18 maart 2018
    Leuk om het terug te zien. Jammer dat het zo druk is in Sedona. Toen wij er waren moest het plaatsje wellcht nog ontdekt worden en het was midzomer dus blody hot.
  3. Marjan:
    Prachtige foto’ mooie reis🇺🇸