13-03-2018 Tucson

13 maart 2018 - Tucson, Arizona, Verenigde Staten

Vanmorgen zijn we naar het Saguaro National Park gegaan. Absoluut een must voor cactus liefhebbers. Jemig wat zitten er een grote tussen. Het weer vandaag was net als gisteren geweldig. 28 graden en volop zon. Bij het visitors centre hebben we een jaarkaart gekocht voor alle Nationale Parken. Dus ook voor de Grand Canyon enz. Dat is voordeliger als overal een pas kopen. We hebben daar een "loop"(rondrit) over onverharde weg gereden. De camper had het zwaar te verduren maar hield zich kranig. In de middag waren we weer terug op de camping omdat het gewoon te heet was om aan andere activiteiten te beginnen. We hebben lekker in de schaduw gezeten en straks gaan we weer uit eten. De bomen hier op de camping hangen vol met sinaasappelen dus die hoeven we niet te kopen. De planning voor morgen is ook al gemaakt. Waarschijnlijk gaan we rijden tot Globe. Maar eerst gaan we een paar canyons hier in de buurt nog verkennen. We gaan langzaam omhoog. Op de plaats waar we heen gaan is het momenteel toch nog 26 graden. We genieten van de warmte.

1. Marjan:
    14 maart 2018
    Ja ja , ons lekker jaloers maken😬 hier gaat het weer vriezen❄️⛸ geniet van de 🌵 en doe voorzichtig.
  2. Rina:
    14 maart 2018
    Heerlijk weer om zo mee te lezen!!
  3. Will en Mieke:
    Mooie foto's.
    Als echte Hollanders reizen wij gratis mee.
    kus van ons
    Mieke en Will
  4. T.Velzel:
    14 maart 2018
    Het ziet er allemaal weer prachtig uit. De sinasappelboom wil ik ook wel op het balkon.🤗