12-03-2018 Parker - Tucson

12 maart 2018 - Tucson, Arizona, Verenigde Staten

Vanmorgen werden we wakker met stralend mooi weer. Nadat we getankt hadden gingen we op pad. Tanken is trouwens heel goedkoop. Omgerekend komt een liter benzine op € 0,50. Het is een reisdag geworden. We hebben 450 km gereden en onderweg hadden we tweemaal een flinke file. Het eerste stuk van 150 km hebben we zonder snelweg gereden en daarna zijn we daarvan afgeweken. Dus ook weinig foto's vandaag. Rond 17.00 uur waren we op de camping in Tucson. Heel mooi hier maar een flink verschil met gisteren. Toen betaalden we $ 24 voor een nacht en hier $ 51. Met als verschil dat we gister geen wifi hadden en hier wel. Rond 18.15 zijn we uit eten gegaan bij het "Caddle Town Steakhouse"  Niet heel bijzonder jammer genoeg. Het eten was heel matig en de bediening slecht. Morgen zijn we van plan naar het Saguaro National Park te gaan.Dat ligt in de Sonora woestijn. We blijven hier zeker nog een nacht maar misschien zoeken we wel een andere camping. We zien het wel. Het is hier in ieder geval beter dan in Nederland. 26 graden. Groetjes vanuit Tucson.

1. Marjan:
    13 maart 2018
    Heerlijk, zeker het weer! Hier prut weer🌧😝geniet lekker van de mooie dingen💋