10-03-2018 Henderson - Kingman

10 maart 2018 - Kingman, Arizona, Verenigde Staten

We waren al vroeg wakker vanmorgen maar toch heerlijk geslapen. Rond 08.30 uur gingen we op pad. Ons doel vandaag was Kingman Arizona. Onderweg zijn we eerst naar de Hooverdam gegaan. Vanuit Nevada rijd je dan naar de brug. De weg loopt aan het einde dood dus je moet dezelfde weg terug om in de richting van Arizona te gaan. De dam was vroeger een doorgaande weg voor het verkeer tussen de twee staten. Inmiddels heeft een grote brug de oude weg vervangen Nu is het een toeristische trekpleister maar zeer de moeite waard. Op de ene helft van de brug is het een uur voeger dan op de andere helft. (Nevada-Arizona) De tour hebben we overgeslagen wat die hebben we een aantal jaren geleden al eens gedaan. Na de Hooverdam zijn we richting Kingman gereden. Onderweg viel niet echt veel te zien. We reden ongeveer 140 kilometer door de woestijn. We zijn nog even gestopt bij een uitkijkpunt op de Colorado rivier maar dan heb je het ook wel gehad. In Kingman zijn we weer naar de Walmart geweest om een aantal ontbrekende spullen te kopen. Hierna zijn op zoek gegaan om een sim-kaart voor de mifi te kopen. Uiteindelijk kwamen we terecht bij een AT&T winkel waar we keurig geholpen werden. We hebben nu onze eigen router bij ons en zijn niet afhankelijk van een slechte internet verbinding op de camping. Om 16.00 uur hebben we gegeten bij Denny's en rond 17.30 waren we op de KOA camping. We gaan nu de planning voor morgen maken. Het weer was niet slecht maar wel de hele dag bewolkt. Zeker weten dat het hier altijd nog warmer is dan thuis.

1. T.Velzel:
    11 maart 2018
    De camper ziet er weer prachtig uit. Zet hem op.
  2. Marjan:
    11 maart 2018
    Hoi hoi, ziet er nu al weer geweldig uit!
  3. Greetje Wierenga:
    11 maart 2018
    Zo jullie zijn en route. Rustig aan en veel veilige kilometers. Enjoy
  4. Elze:
    Hoi luitjes,
    Nou jullie genieten denk ik weer volop. Ik krijg al slappe beentjes als ik de foto's van de Hooverdam bekijk! Geniet nog lekker en we blijven jullie volgen:)
    Groetjes Cor en Elze