08-05-2016 Mulu

8 mei 2016 - Mulu National Park, Maleisië

Vandaag ging stevig de mist in. We zouden om 10.10 uur vliegen naar Miri en daar vandaan met de auto naar Brunei. Niet dus. We waren vroeg op het vliegveld en om 11.15 uur kregen we te horen dat het vliegtuig niet kwam vanwege laaghangende bewolking. Om 14.35 uur konden we het nog eens proberen. Wij terug naar het Marriott en daar wachten tot 13.45 uur. (het kan slechter) Om 14.00 uur waren we op het vliegeveld en daar kregen we om 15.45 uur te horen dat deze vlucht ook niet doorging. Iedereen weer naar de balie om vouchers te halen. Het was een flinke groep want 2 andere vluchten gingen ook niet door. Uiteindelijk Hennie in de rij en ik met 2 koffers terug naar het hotel. Daar kregen we onze vertrouwde kamer weer. Rond 17.15 uur kwam Hennie ook terug bij het hotel.Op de kamer de boel weer uitgepakt en nu zitten we in de lounge met een borrel. Morgen gaan we het weer proberen om 10.10 uur. Hopelijk gaat het dan beter.

1. Will en Mieke:
    8 mei 2016
    Tomorrow is another day, maybe better !
  2. Marga Moester:
    8 mei 2016
    Leuk om jullie mooie verhalen weer te lezen. Hopelijk gaat het morgen wel lukken.