08-03-2018 Schiphol - Las Vegas

8 maart 2018 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Het is hier inmiddels 10 maart ivm het tijdsverschil. Na een heerlijk ontbijt zijn we met de shuttlebus naar Schiphol gebracht. De koffers inchecken  en toen een rondje gelopen. We hadden onszelf al via het internet ingechecked, We zaten op een rij van twee naast elkaar. Voordat we het vliegtuig ingingen ben ik nog even gaan vragen of ze nog plaats hadden met extra beenruimte. Bleek dat het vliegtuig lang niet vol zat en we kregen een plaats in het midden op een rij van vier. De andere twee plaatsen werden geblocked dus wij hadden ieder twee plaatsen. Dat is wel lekker op een vlucht van 9 uur. In het vliegtuig werd het nog veel leuker. De rij voor ons was ook helemaal leeg dus die namen we snel in beslag. Zo hadden we ieder 4 plaatsen met als gevolg dat ik flink heb kunnen slapen. Hennie had het er iets lastiger mee maar heeft toch wel wat geslapen. De reis naar Detroit ging dus heel voorspoedig. Vanuit Detroit vlogen we naar Las Vegas. Ook daar had ik mazzel. Ik kon mijn plaats ruilen voor een plek bij de nooduitgang met veel beenruimte. Ook weer lekker meegenomen. Dit was een vlucht van 4 uur. Als je in Las Vegas landt weet je ook gelijk dat het een gokstad is. Overal op het vliegveld staan gokkasten. Daarvandaan met een taxi naar ons hotel Het Luxor waar we rond 22.20 uur aankwamen. Na het inchecken hebben onze spullen naar de kamer gebracht.  We zitten in een soort van piramide. Het is hier niet te geloven. Alles is hier gericht op entertainment. Gokken, shows enz. Bovendien is het loeidruk. We hebben wat in een bar gedronken en zijn toen weer naar de kamer gegaan. Nog even een wit wijntje en een biertje meegenomen en dan lekker slapen. Het is hier inmiddels 10 maart 0.40 uur. Morgen gaan we de camper ophalen en gaat het echt beginnen. We gaan weer lekker.